sobota, 11 maja 2013

86. mleczko kokosowe + truskawki + krówka


/przepis
Piekarnik nagrzałam do 180 stopni. Płatki owsiane zalałam wrzątkiem i zostawiłam na kilka minut do napęcznienia. Wymieszałam z mleczkiem kokosowym, wypełniłam do połowy wysmarowane masłem naczynko. Potem włożyłam łyżkę masy krówkowej i pokrojone truskawki, przykryłam resztą owsianki, dodałam resztę truskawek. Piekłam 20 minut, ale była miękka - jeżeli ktoś woli bardziej spieczone to powinien piec jeszcze 10 minut.

Kupiłam szparagi (wydając na nie niebotyczne pieniądze), kupiłam truskawki, melona, kaszę jaglaną i masę krówkową. Blog mnie zmienia, zachęca do improwizacji, jeszcze muszę kupić rabarbar.

Wczorajszy festiwal zaczęłam w deszczu.

PS: Jak przechowujecie otwartą masę krówkową?

 

5 komentarzy:

  1. uwieeeelbiam pieczone!
    otwarty kajmak trzymam w lodówce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta masa krówkowa to kropka nad i ! Taka wisienka na torcie. A otwarta masa krówkowa u mnie szybko znika;) ale również przechowywałabym ją w lodówce.

    OdpowiedzUsuń
  3. no nie , kolejna przepyszna owsianka !! ten smak kokosa, truskawek i krówki -bosko !!

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo jakie zakupy poczyniłaś! to teraz będę obserwowała, co wykombinujesz i pewnie się zachwycała tak, jak tą dzisiejszą owsianką!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. To śniadanie jest genialne :)

    OdpowiedzUsuń