czwartek, 13 czerwca 2013

118. pełnoziarniste naleśniki i najlepsza czekolada z daktyli i awokado


/przepis na czekoladę
(ja robiłam 1 porcję tylko do naleśników, ale na pewno zrobię więcej)
Jakoś 7 daktyli zalać wrzątkiem, odstawić. Po jakimś czasie dać stosunkowo mały kawałek awokado (u mnie górę) i kakao. Zmiksować.

Na blogach przewijają się czekolady roślinne daktylowe i awokadowe, a ja pomyślałam - co by było gdyby to połączyć?! Powstała gładkość awokado i słodycz daktyli. Zero cukru. Świetna!

Dziś po pszennych naleśnikach przyszedł czas na pełnoziarniste, udały się, teraz mogę już być wyjadaczem.

Przy okazji chciałabym Wam polecić miejsce na warszawskim Powiślu - Makkaron Pasta Bar. Jako że bar - makarony są przygotowywane bardzo szybko, podawane w pudełku papierowym (jak do noodli). Do wyboru są świderki, penne, kokardki, spaghetti, oraz pełnoziarniste/kolorowe (płatne +1zł). Kilka sosów - mięsnych i nie. Dodatki, najróżniejsze - 3 za 1zł, 6 za 2zł. Innymi słowy - zapłaciłam 12 zł za kopiastą porcję makaronu pełnoziarnistego z sosem ze szpinaku i sera pleśniowego, z papryczkami jalapeno, rucolą i serem.

ul.Czerwonego Krzyża 8 róg Kruczkowskiego 12 

I jak obiecałam, zdjęcia z imprezy Simple - jeżeli chodzi o kolekcję, to lepiej zobaczycie ją w necie niż na moich zdjęciach z 3 rzędu :)


PS: Ja również dołączyłam do grona Bloglovin - po prawej strony baner, jeżeli chcesz - follow :) Tak samo mój drugi blog.

3 komentarze: