wtorek, 18 lutego 2014

335.


Pasta with sauce of summer's fruit (strawberries, raspberries, blueberries) with lemon-cinnamon-rum syrup, baked with cottage cheese

Całkiem śmieszne, zapieczony serek wiejski smakuje jak mozarella.
Jestem w domu. W sobotę po imprezie wróciłam o 3, o 8:30 wstałam, szykując się na autobus. Przyjechałam o 16, o 18 zadzwoniła do mnie przyjaciółka, że ma wolny dom i robi "coś jakby imprezę". Siedzieliśmy do 4 rano, graliśmy w karty.
Mamy ze mną nie ma, jestem ja i kot. Mama jest u Babci, zajmuje się nią świeżo po operacji. Jest dzielna. Jestem z niej bardzo dumna. 


7 komentarzy:

  1. a wczoraj był dzień Kota! Pamiętałaś? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. O to trafnie określiłaś. Rzeczywiście on ma taki smak po upieczeniu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapieczonego serka wiejskiego jeszcze nie jadłam ale słyszałam że fajnie się ciągnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię zapieczony wiejski! ale fakt, ma coś z mozzarelli :D

    OdpowiedzUsuń