sobota, 16 lutego 2013

6.


Staram się nie jeść pieczywa często, ale jak już jem, to w bardzo szybkim tempie : ) Kanapka z serem może i wygląda najmniej twarzowo, ale uwierzcie, to moje uzależnienie i jeden najlepszych serów jakie w życiu jadłam - w kawałku, z Tesco, z dosyć sporą zawartością tłuszczu (42% bodajże), słony, kremowy i z pyszną, ciemną skórką. Jestem też ogromną fanką awokado, no i w końcu wypróbowałam połączenie masło orzechowe&miód - geniusz. Zazwyczaj jem to z Marksa&Spencera, chrunchy, ale teraz moja wstrzemięźliwość od masła (jakieś 2 tygodnie) sięgnęła zenitu i musiałam zadowolić się tym Sante.

Weekend zapowiada się leniwie, szczególnie, że czeka mnie ciężki tydzień. W międzyczasie zapraszam na swojego bloga publicystycznego: http://lattenachudym.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz