środa, 7 sierpnia 2013

163. placek owsiany gigant + współpraca


Inspiracja - jedynie płatki zalałam rano wrzątkiem do napęcznienia, a no i machnęłam się z ilością mąki, stąd gigant. Użyłam jednego dosyć małego, dojrzałego banana (rozgniotłam go) i starłam 2 malutkie jabłuszka.

 Czeko'la Orzechowa do kupienia TU

*

Ostatnio nawiązałam współpracę ze sklepem Anielskie Przysmaki. Paczka przyszła bardzo szybko, dzień po wysłaniu. Wszystkie 4 słoiki były bardzo porządnie zabezpieczone (a tyyyyle folii bąbelkowej do zabawy!).


Zamówiłam:


Na pierwszy ogień poszła (a jakże nie inaczej!) Czeko'la Orzechowa
Począwszy od jej składu - zaskakują (wymienione na samym początku) aż 3 czekolady do niej użyte - gorzka, biała i mleczna. Użyta została również pasta z orzechów laskowych. Nie ma żadnych aromatów, a nasza Czeko'la pachnie naprawdę cudownie - jak dobra czekolada nadziana orzechami. Smakiem mnie zaskoczyła - trochę jak budyń - jednak naprawdę fantastycznie przełamywała kwaskowatość jabłek i świeżość mięty,



7 komentarzy:

  1. Same smakołyki sobie zarekwirowałaś. To śniadanie na pewno jest warte powtórzenie.

    OdpowiedzUsuń
  2. www.anielskieprzysmaki.pl-ale chyba na moje pozwolenie,nigdy za bardzo nie narzucam.Cieszę się że smakowało.Mnie też:)Monika

    OdpowiedzUsuń
  3. mniam, jakie to pycha!! i te produkty też :)
    pysznego kosztowania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę zrobić w końcu tego owsiankowego placucha;)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne produkty wybrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo te cytrynki fajna sprawa. Zwykle mam w lodówce słoik plasterków cytryny zasypanych cukrem więc taka nowość bardzo mi się podoba. Czekam na recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
  7. to mówisz warto się skusić na czekolę? :D

    OdpowiedzUsuń