czwartek, 8 sierpnia 2013

164. bananowe tosty francuskie i syrop z pędów sosny


Inspiracja - jedynie banana rozmiażdżyłam (w domu syf, wszystkie blendery pod stertą naczyń) no i nie użyłam cukru.

Syrop z pędów sosny to kolejna rzecz, jaką testuję ze sklepu Anielskie Przysmaki Próbując go palcem miałam skojarzenie - syrop na kaszel. Bo faktycznie, syrop ten pomaga na kaszel, ma też działanie bakteriobójcze i rozkurczowe. O dziwo - po dodaniu go do cynamonowego twarożku, wydobył jego głębię i tak fantastycznie podkreślił smak, że jeszcze polałam nim tosty. Słodki, ale też... rześki, leśny. Definitywnie lepszy od zwykłego syropu na kaszel!

Skład - przyzwoity: pędy sosny, cukier, syrop glukozowo-fruktozowy.

4 komentarze:

  1. I znów kochany syrop glukozowo- fruktozowy.:)ciągle wolę go ni
    słodzik.Monika SZ

    OdpowiedzUsuń
  2. swego czasu miałam domowy taki syrop, tata robił :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm bananowe, jakie to musiało być pyszne !! <3

    OdpowiedzUsuń