sobota, 10 sierpnia 2013

166. pijana owsianka


*część płynu z Cytrynek wlałam do owsianki po zdjęciu jej z ognia, wkroiłam też kilka cytryn.

Cytrynki z rumem i cynamonem to ostatnia rzecz, którą testowałam ze sklepu Anielskie Przysmaki. Bynajmniej nie pojawiła się po raz pierwszy i ostatni! W samym syropie rum jest ledwo wyczuwalny... ale jednak wiemy, że tam jest. W połączeniu z cukrem i cytrynami kojarzy nam się z dobrym drinkiem, a laski cynamonu tylko dopełniają całość. Cytryna z cukrem - takie trochę wspomnienie dzieciństwa, z nutką dorosłości.

Skład - cytryny 52%, cynamon 2g, cukier, rum 1,2%. Czyli bardzo podobnie do naszego Ananasa w syropie kawowym - bardzo przyzwoicie.

*
 
Podobał mi się deszcz we wczorajszy dzień. Było w nim coś... kojącego.
Polecam wymycie w domu wszystkich okien, robota stanowczo cięższa od 25km rowerem a jeszcze 5 dych wpadnie!

3 komentarze:

  1. mmm znowu te pyszne dodatki, ty to wiesz co tam smacznego dodać ;) do tego w słoiczku po maśle <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Żeby mi ktoś płacił za sprzątanie czy mycie okien...:( Poza tym zależy ile ich jest w domu :)

    Już nie mogę się doczekać końca masła orzechowego!

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe..też chętnie umyłabym okna w zamian za coś :P Niestety sprzątam dom tylko lub aż dla własnej satysfakcji ;p
    Przepis wydaje się być cudowny, spróbowałabym, ale nie mam składników :(

    OdpowiedzUsuń