piątek, 9 sierpnia 2013

165. laski lubią trochę egzotyki


 Czeko'la Orzechowa do kupienia TU.

Ananas w syropie kawowym to kolejna rzecz, jaką testowałam ze sklepu Anielskie Przysmaki. Jak dotąd chyba moja ulubiona (ok, cały czas wsuwam Czeko'lę, nie mniej jednak...). A ulubiona dlatego, że jestem wielbicielka kawy. Smak bardzo oryginalny, jak dla mnie - może trochę za słodki - ale w końcu to do deserów. I tak smakowało dzisiejsze śniadanie - jak dobry, wyważony deser.

Skład - również na razie najlepszy ze wszystkich: ananas 52%, wanilia, kawa, cukier, alkohol 1,2%

Czyli gorąco, gorąco polecam!

*

Chyba w końcu zmądrzałam. Tylko czemu wciąż nawiedzają mnie te sny?
Challenge: codziennie jakieś kilometry rowerem. Jak na razie moimi sukcesami jest 25 jednorazowo, no i 40 w sumie w jeden dzień. Wczoraj tylko 15. Za duszno, nawet o 20:00 i za ciemno, choć to 20. Czekam na burzę.

4 komentarze:

  1. mocno kokosowo! coś dla mnie, jako, że ostatnio w końcu polubiłam kokos :)
    bardzo lubię jeździć rowerem, jak najdłużej! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mocno kokosowe ? lubię to ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie dzisiaj tyż pudding :P hehehhee ale malinowy *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie dzisiaj chyba będzie burza, nawet się cieszę, bo przynajmniej się ochłodziło...

    Pyszny pudding! Ciekawi mnie smak tego ananasa. Ciekawe czy można go dostać nie przez internet :)

    OdpowiedzUsuń