sobota, 24 sierpnia 2013

180. owocowo + prosta i pyszna kolacja


Babcia wyszła ze szpitala. Mama zrobiła pielęgniarkom w podziękowaniu kosz owoców, no a połowę zostawiła nam. Więc co zrobić z taką masą owoców? Do głowy przychodziła mi tylko i wyłącznie sałatka owocowa! Nie jadłam jej może kilka lat, postawiłam dziś na trochę bardziej egzotyczną wersję.

Dziś jest dzień muzyki elektronicznej. W końcu w tym mieście puszczają coś, co mi pasuje. Oczywiście idę!

I jeszcze inspiracja na kolację. Przekrój bułkę na pół. W każdej połowie zrób niewielkie wgłębienie. Bułki posmaruj majonezem. Wciśnij dowolne dodatki - u mnie papryka i awokado. Wbij jajko w dziurkę. Przykryj serem lub czym tam chcesz. Zapiekaj przez 15 minut w 220 stopniach (ja w malutkim piekarniku), a właściwie tyle, by jajko nie było surowe. Podałam z własnej roboty ogórkami małosolnymi (z czosnkiem i chilli) i pomidorem.


9 komentarzy:

  1. Pięknie zrobione! Cudny Blog ♥
    Będę wpadać częściej ; D a w wolnej chwili zapraszam też do mnie ; http://vizualny-swiat.blogspot.com/ Pozdrawiam Cieplutko ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. Owocowa sałatka, jak ja jej dawno nie jadłam! Muszę to nadrobić, koniecznie :-)
    A i te zapiekane kanapki z jajkiem mi się bardzo podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow śrwietny pomysł na kolację :D ja tam prawie codziennie bułka z twarożkiem + pomidorem i druga z paprykarzem xd jeszcze mi się nie znudziły hahaha ale Twoj pomysł fajowy :D

    też lubię Pulp Fiction :D hahaha na myśl o scenie w samochodzie, w której przez przypadek strzelił kolesiowi w łeb... rany, padam ze śmiechu xd jestem brutalna - film mnie rozbawił niesamowicie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. mmm owocowo, u mnie codziennie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale kolorowe to śniadanie:)
    A co do bułeczek to często jadam podobne na kolację, bardziej mnie ciekawią te ogórki :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Sałatka prezentuje się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sałatka multiwitamina :D Pysznie i bardzo smacznie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. o, dawno nie jadłam takich zapiekanek :)
    zarówno sałatka jak i bułki prezentują się kusząco :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Sałatka wygląda przepysznie, a taką kolację na pewno kiedyś sobie zrobię, bo kiedy to czytam mam ochotę zjeść komputer :3

    Zapraszam do nas - http://to-wlasnie-one.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń