niedziela, 25 sierpnia 2013

181. owsianka energetyk


No i znowu poimprezowo! Jeszcze tylko tydzień i skończy się rumakowanie, czas szkoły, jak ja tego nie chcę! Zaczynam mieć lekkie obawy, w końcu to już klasa maturalna. No i nie chce mi się wyjeżdżać z domu, a pomyśleć, że kiedyś tak z niego uciekałam.

Dawno nie było nutelli, wczoraj przyszła mnie ochota i zrobiłam rogaliki z ciasta francuskiego właśnie z nią - to dopiero energetyk! Coś czuję, że dziś będzie powtórka :) 

Po raz kolejny padła mi ładowarka - to chyba jakiś dowcip. I zawsze pada na święto lub niedzielę! Dlatego zdjęcie robione cyfrówką, ku mojemu zaskoczeniu - słabszą od aparatu iPhona? A pomyśleć, że tak kiedyś ją ceniłam - w końcu to Canon i ile zdjęć nią zrobiłam.

11 komentarzy:

  1. oj tam, zdjęcie bardzo ładne :D
    ja tam wolę domową wersję nutelli :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Porywam tą słodką owsiankę :)

    Ja jeszcze chcę wyjechać z domu i wątpię, żeby się to zmieniło. Chociaż sama myśl o maturze będzie mnie odstraszała w przyszłym roku :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej, no ja też będę teraz w klasie maturalnej... I szykuje się odwyk od większości szaleństw. Eh, życie - odbijemy sobie na studiach, co nie?

    Ja nie mogę doczekać się wyjazdu z domu, ale ze mnie taka osoba po prostu - lubię przeprowadzki.

    Jaka kremowa ta owsianka!

    OdpowiedzUsuń
  4. poproszę o takie energetyczne sniadanie do łóżka :D

    OdpowiedzUsuń
  5. słodka, bananowa = pyszna ! :) fajne dodatki ;p
    ja teraz do drugiej się wybieram...

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedyne pocieszenie jest takie, że następne wakacje będziesz miała dłuższe! :)
    A owsianka bananowa wygląda mega smacznie ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale mam teraz chcicę na Nutellę <3 W połączeniu z PB musi być genialna <3 Podeślij jednego rogalikaaaa.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w sumie wspominam swoją klasę maturalną bardzo dobrze- lekcji będzie już mniej, w międzyczasie studniówka, szybki koniec roku i najdłuższe wakacje :D będzie fajnie, zobaczysz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Z perspektywy czasu to naprawde była jedna z najlepszych klas :-) Dużo się dzieje, dużo wspomnień :-)

      Usuń
  9. Uwielbiam owsiankę z nutellą! *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile pysznych dodatków w tej miseczce.
    Kop energetyczny gwarantowany :D

    OdpowiedzUsuń