sobota, 22 marca 2014

358.

 Jabłka w kokosowym cieście z cynamonowym cukrem
Apple in coconut pancakes with cinnamon sugar

/przepis
ok. pół szklanki (50g) mąki
wiórki kokosowe
1 jajko
chlust mleka do konsystencji
1/2 łyżeczki sody oczyszczonej

Ciasto robimy trochę gęstsze niż na naleśniki. Maczamy w nim grube plastry jabłka. Smażymy na rozgrzanym oleju. Cukier mieszamy z cynamonem, posypujemy.

Wczoraj po raz drugi, po prawie równo czterech latach, obejrzałam film Przerwana lekcja muzyki. Wtedy miałam akurat sporo problemów i film mi dużo uświadomił (oraz wpędził w niechlubny nałóg, ćśś). Teraz również mi coś uświadomił. Nie wiele się zmieniłam. Może jestem tylko trochę silniejsza. Albo i nie.

A poza tym to mam w domu tylko białą mąkę i tylko biały cukier i jakoś żyję. Może jednak.

Have you ever confused a dream with life? Or stolen something when you have the cash? Have you ever been blue? Or thought your train was moving while sitting still? Maybe I was just crazy. Maybe it was the '60's. Or maybe I was just a girl... interrupted.

10 komentarzy:

  1. Mogłabyś podać przepis.? Wygląda bardzo apetycznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z białych najlepsze wychodzą i czasem trzeba pełnoziarnistość na drugi plan odstawić ;)
    Dziękuję za przypomnienie mi o tym filmie! Muszę go w końcu skończyć... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają zupełnie jak placuszki z jabłkami, które moja babcia smażyła kiedyś bardzo często. Właśnie z białej mąki, z białym cukrem, na zwykłym oleju...i wiesz co? takie smakowały i wciąż smakują najlepiej. W końcu nie możemy popadać w skrajności :)

    A ten film uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie jabłka w cieście to smak dzieciństwa! Idealne, własnie z cukrem pudrem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kokosooowe (;

    ten film nie kojarzy mi się najlepiej, bo obejrzałam go zaraz po wyjściu ze szpitala (sic!), nie mając pojęcia, o czym będzie. tzn. mnie się całkiem podobał, ale przyjaciółce już nieco mniej i trochę mi wstyd, że jej to pokazałam

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają mega smacznie! Kocham jabłka w cieście i ani by mi na myśl nie przyszło, żeby bezcześcić je razową mąką, bo takie z białą mąką, z białym cukrem są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale grubiutko i delikatnie wyglądają <3 I tak idelanie podane <3

    OdpowiedzUsuń
  8. w kokosowym cieście? genialnie! taka nowa wersja smaków dzieciństwa! :)

    OdpowiedzUsuń