poniedziałek, 31 marca 2014

367. zdrowszy powrót do dzieciństwa

Fasolowa zebra; jednoskładnikowe lody bananowe
Beans "zebra" cake; one ingredient banana ice cream

Przepis. Patrząc na masę przed upieczeniem szczerze wątpiłam w to, że się uda. Dlatego też ograniczyłam się do jednego jaja - jak dla mnie była zbyt wodnista. Może nie wyszło tak przepięknie ja u Blaithin, ale w smaku było niespotykane. Trochę piaskowe, trochę kremowe, trochę trudne do opisania. To mój pierwszy fasolowy wypiek także musicie uszanować moje zaszokowanie. Lody - banał. Banana do zamrażalnika, co najmniej na noc, rano po przebudzeniu możemy wyjąć na czas ubierania się i mycia zębów, żeby łatwiej było zmiksować. Ja osobiście uwielbiam podjadać same mrożone plasterki.

8 komentarzy:

  1. Mnie tez fasolowy wypiek bardzo zaskoczył, ale z takimi lodami jeszcze nie jadlam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. a już myślałam, że tylko ja wyjadam zamrożone plasterki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te fasolowe wypieki są kuszące!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też podjadam! A do lodów dodaję łyżkę masła orzechowego, to jest niebo

    OdpowiedzUsuń
  5. za taki fasolowy wypiek się zabiorę, bo nie tylko apetycznie wygląda, ale i pewnie smakuje :)
    nie ma to jak mrożony banan- coś o tym wiem ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. jakoś nie umię przekonać się do fasolowego ciasta, chociaż wygląda na prawdę pysznie!
    i te lody *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie powroty to ja rozumiem :) !

    OdpowiedzUsuń