niedziela, 12 stycznia 2014

308. tym razem na wytrawnie


Oats flout buttermilk pancakes with corn and mozarella served with ketchup

  
/przepis
1/2 szklanki mąki
1/3 szklanki maślanki
jajo
łyżeczka oleju
3-4 czubate łyżki kukurydzy
1/2 gomółki mozzarelli (jak dla mnie było za mało - można dać więcej/dowolny starkowany żółty ser)
soda oczyszczona, sól, pieprz

Składniki łączymy, smażymy na rozgrzanej patelni.

Chciałam Wam zrobić fantazyjne wzorki ketchupem, ale nie wyszło ^^ Sukienka, buty - kupione! Latałam tak przedwczoraj po całej Warszawie, a okazało się, że wystarczyło pójść do galerii koło mnie - gdzie w dodatku mam dwa kupony na darmową kawę.

8 komentarzy:

  1. mozarella, mozarellę chcę! a ketchup uwielbiam, choć chyba wstyd to mówić osobie, która chce się zdrowo odżywiać ;) ale tylko Heinza!

    OdpowiedzUsuń
  2. pochwal się sukienką, pochwal! i butami też! ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają pysznie! Ja na śniadanie raczej słodko, ale obiad, kolacja? Chętnie : )

    OdpowiedzUsuń
  4. jadam takie na obiad, ale na śniadanie też są ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ketchup, uwielbiam mozzarellę i placki :D A proszę o dokładny przepis na te!
    Plus, podpinam się pod prośbę Magdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. pokazuj zakupy, koniecznie!
    ja jestem z tych dziwaków, co to kukurydzy i keczupu nie lubią. no, ale podobno smaki się zmieniają, może i w tej kwestii też się coś zmieni

    OdpowiedzUsuń
  7. Placki z kukurydzą uwielbiam ! To stały gość na moim obiedzie ;)

    OdpowiedzUsuń